Lilla Zacharias

Sov över hos min älskade storasyster inatt.  När jag vaknade undrade Sara om jag inte ville lämna Zacharias på dagis, eftersom han fortfarande sov och Sara skulle åka till jobbet. Snäll som jag är ;) ställde jag upp. Jag klädde på honom, gav honom frukost m.m. Jag och Zacharias hade det riktigt trevligt. 8.40 hoppade vi på 1:an för att åka till Humlegården där han skulle lämnas. Väl framme i lekparken var det dags att överlämna Zacharias till fröknarna, men han vägrade släppa taget om mitt ben. Jag lyckades krångla ur mig hans grepp, pussade honom på panna, sa hejdå och gick. Så fort jag vände mig om började man höra lilla Zacharias snyftande och ylande om att jag skulle stanna. Kände mig så elak som bara fortsatte gå... Jag har fortfarande lite dåligt samvete.



Tulpanerna i humlegården


Kommentarer
Postat av: Frejman

Stackare dig Elin!!! Men han överlever ska du se. Kram kram från din stränga faster :)

2009-05-26 @ 11:52:41
URL: http://www.brollopsfotograf.se
Postat av: Sara

Du är duktig du! Tack för att du hjälpte mig!

Puss

2009-05-26 @ 13:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0