Brun-utan-sol

Hallå min läsare!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har inget internet hemma... Eller jo på sätt och vis, pappa har ett mobilt bredband till sin mac, men den går inte installera på min dator :(. så internet har jag bara när jag får låna pappas dator eller är i skolan.

Igår när jag stod inne på 7-eleven och väntade på att min cafécooler skulle bli klar, tittade jag igenom deras tidningsutbud. Såg att de hade Expressens söndagsbilaga som Jessica (hon jag hade min praktik hos) är skönhetsredaktör för. Letade upp skönhetssidorna och fick mig en glad överraskning. Brun-utan-sol-testet jag hade hjälpt till med var med i tidningen. Hela 3 uppslag var det. Synd bara att testdeltagarnas namn inte är med. Jag kan trösta mig med att jag i alla fall fick HRs (Helen Rubinsteins) brun-utan-sol som tack för hjälpen ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0