Shopping

Idag har det varit en underbar dag. Jag har grattat min söta lillebror, solat, läst ut en bok, städat, pratat i telefon, kollat på TV m.m. Och jag har shoppat! :) Att man kan bli så lycklig av att spendera lite pengar... Jag fick tag i princip allt som jag letade efter och det bästa av allt, var att allt som jag hittade var på rea... Förutom skorna. Men de fick jag billigare eftersom det var lite fel på ena sandalen. Jag är så oroligt nöjd med min shopping. :)


Isak är numera 11 år... Oj, vad tiden går fort. Kommer ihåg när han föddes och när jag bytte blöjor på honom... Jag börjar bli gammal.


Provade lite kläder som Isak fick, och till min förvånning fick jag på mig  de. Man kanske ska börja köpa kläder på barnavdelningen igen.


Tårtan som jag gjorde.


Kläderna som jag köpte... En topp får HM, bh från Lindex, leggnings och kavaj från MQ och sandalerna från Eurosko. Hela kalaset gick runt 1000-lappen...  och egenligen skulle det går över 1800 kr. Tack gode Gud för reor och föräldrar som betalar för ens betyg!

För de som undrar, får jag nämligen pengar för mina betyg i skolan. Får 100 kr för MVG, 20 kr för VG, G:na får jag betala 100 kr för och om jag har ett IG får jag inga pengar alls. Hittills har jag 2 G, 12 VG och 6 MVG.

Nä, nu ska jag sova. Ska jobba imorgon. Ha det så bra!





Kommentarer
Postat av: mikael

Haha, fjortiselin!

2009-06-25 @ 15:00:59
Postat av: Elin

Hahaha jag vet... ibland så kommer fjortiselin fram ;)

2009-06-25 @ 20:53:24
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: Victoria

Oj, vi har visst samma gladiatorskor :P Hahaha



Saknar dig!

2009-06-26 @ 15:44:44
URL: http://vickywoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0