Sen kväll med Elin

Klockan är 01.26. Mamma och jag sitter uppe för att få klart klänningen jag ska ha på mig när min kusin gifter sig. Jag börjar få lite smått panik eftersom bröllopet är nu på lördag (imorgon!). Min otroligt gulliga mamma sitter och syr på den nu medan jag målar mina naglar. Jag måste erkänna att jag känner mig lite illa till mods som inte hjälper till mer... Men vad ska jag göra? Det är bara en person som kan sy på klänningen... och det blir mamma eftersom hon är duktigare än mig på det, så för att inte lämna henne helt så håller jag henne sällskap. Min mamma är verkligen världens bästa mamma! Det är inte många mammor som är hemma med 4 spralliga barn som har sommarlov om dagarna och som under nätterna ägnar sin tid åt att sy på klänningen till mig. Jag har verkligen curlingföräldrar. Mamma och Pappa, jag älskar er!


Gulliga mamma

Fransk manikyl

Och inte för att glömma så fyller min Mikael 23 år idag! Älskar dig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0