Paket

Nu är jag hemma och idag fick jag post. Jag blev/är överlycklig. Det kan verka konstigt, men jag älskar att få brev och det har jag gjort sen jag var liten. Tyvärr var det inget kärleksbrev eller Elle som jag hade hoppas på, utan var en liten lapp där det stod att jag hade ett paket att hämta i Alby centrum. Fort som ögat skyndade jag mig upp till centum innan posten skulle stänga. Jag hade 15 minuter på mig.
På vägen upp for tankarna hit och dit. Vem paketet var ifrån? Vad det var för något? Inte hade jag väl beställt någonting från internet? Var det kanske någon gullig människa som hade köpt en present till mig? Eller var det någon som hade förbarmat sig över mitt "frukostinlägg" och hade köpt blommor till mig? Fast blomtelegram levereras till dörren och inte till posten.
När jag lämnat över lappen som jag hade fått, till killen i kassan och han började leta efter mitt paket, kände jag hur hjärtat slog lite extra. Men det försvann lika fort som det kom när jag såg de lilla gula ynkliga paket. Det var ju bara locksprayen som jag hade mailat ett företag om. Korken på min spray hade nämligen gått sönder så jag mailade de som äger företaget och de lovade mig en ny... men det var ju månader sen.
Jaja... Bättre sent än aldrig och jag slapp betala för en ny.








Kommentarer
Postat av: Ester

Haha, jag känner igen den där känslan ;)

2009-07-31 @ 16:43:12
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0