Bilder

God kväll alla läsare! Hoppas ni inte känner er totalt bortglömda, för det är ni inte. Jag har bara problem med internet här nere. Men nu har jag äntligen fått tag internet igen, och denna gång är det inte hos min älskade Farmor utan på ELCAs kontor. Jag har suttit här i ett bra tag nu med att ladda upp bilder från veckan som gått. Men det är totalt omöjligt på detta modem. 20 minuter och den försöker fortfarande att ladda upp samma bild... Nä, jag ger upp. Bilderna kommer kanske upp imorgon. Jag kanske kan få låna farmors internet igen.  



Äntligen...! En bild. Men jag orkar inte vänta 30 minuter på en till bild. Jagf har inte tillräckligt med tålamod... Men jag får hoppas att ni har det.

Snart är Hannah här på campingen också. Måste se till att det finns täcken och kuddar till henne.

Vi hörs i framtiden. Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0