17 december

God morgon, god middag, god kväll! :)
Jag har varit hemma i 2 timmar nu.
Efter jobbet hade småsyskonen julavslutning i kyrkan och sen var det tillskärarakademins modevisning. Bilder från modevisningnen kommer upp senare, när min dator fungerar. Modevisningen var bra, vissa kläder var riktigt fina.
Nu börjar ögonen sakta gå i kors. Har suttit och börjat spåna på en idé som jag har tillsammans med min pappa... Men som jag kan inte berätta om...
Jaja, lika bra att sova. Ska vara på studion kl 9 imorgon. Måste gå upp kl 6. Tungt. Tur nog är det lov snart :D
God natt! Love

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/1117955/images/2009/img_6477-copy_59592872.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0