Vintage och jul...

Efter många och långa timmar på modecentet åkte vi till KappAhls showroom för att se deras nya vintage-kollektion. Wow, säger jag bara, Jag har nog aldrig sett så mycket fina kläder från KappAhl. Har alltid tänkt att KappAhl är för 30+ (då menar jag deras damkollektion och inte barnkollektionen) men efter ha sett deras nyheter har jag helt ändrat uppfatting. Frågan är bara om jag mognat, jag börjar ju se en del rynkor, eller de har föryngrat sig? Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa en del plagg därifrån nu...


Sen efter KappAhl så blev det Polhem för att kolla inte jusaker och vinterkläder... Måste medge att det kändes oerhört konstigt att bli bjuden på glögg och pepparkakor när det är sommar ute.


Idag fick jag denna söta telåda med lite tepåsar från Mio


Fick även 3 småprodukter från Wendela, ett par randiga strumpor som Mikael ska få, från jbs, en berlock från pearl for girls i en goodiebag från Stockholms modecenter. Sen fick jag även ett halsband från KappAlhs vintagekollektion.
Ibland är det värt mödan att springa runt en heldag på pressvisningar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0