Halva jobbet kvar

God morgon allihopa! Hoppas ni har sovit gott. Själv har jag sovit helt underbart på Egyptisk boumull hos min syster. Synd var bara att klockan ringde så tidigt. Skulle vara skölnt att få sova lite mer, känner att jag behöver få sova lite mer för att orka med dagen. Men, men... ska man på en tidig historialektion så ska man.

Igår fotograferade vi det sista badrummet och köket. Det kändes så otroligt skönt när jag packade ner allting som varit med på bilderna. Äntligen var man klar med plåtningen. Nu är halva jobbet kvar bara, men det är den svårste och jobbigaste biten. Allt ska skickas tillbaka till respektive företag, priser ska kollas upp eller ringas in. När man har ett modejobb är all retur väldigt enkel. Oftast står priser och märke i kläderna, så returneringsdelen går väldigt fort. Men vid inredningsjopbb är det just returneringen och hitta priser på alla produkter som är svårt. Många produkter har inte ens någon logga på sig eller någonting som man kan koppla till företaget, vilket försvårar hela jobbet. Det är nästintill omöjligt att veta om den vita, rektunglära tvålpumpen kommer från t ex lagerhaus eller ett designföretag. Förhoppningsvis kommer det gå rätt bra ändå. Gäller bara att ha ätit och sovit ordentligt innan  så man är pigg, när man börjar med att skicka tillbaka allt.


Färgerna som användes till köket.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du somnade med mobilen i händerna (som att du höll på att skriva ett sms). Underbara du! Älskar dig massor!

2009-08-27 @ 09:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0