Pengarsugande läkare

Cityakuten kände så meningslöst. Var där kanske 40 minuter totalt, vardera 30 minuter i olika väntrum och 10 minuter inne hos läkaren... Det enda hon gjorde var att fråga vad som hade hänt och kände lite på min mage. Sen sa hon bara att hon skulle skriva ut voltaren till mig. Ingenting annat. Jag försökte få henne att prata lite mer, men nej... Jag betalade (pappa betalade) 300 kr för att jag skulle höra att jag skulle ta voltaren om smärtorna skulle komma tillbaka. Och om voltarenen inte skulle fungera skulle jag kontakta vårdcentralen, så att de i sin tur, kan skicka mig vidare för att göra ett ultraljud. Så onödigt! De bara suger pengar ur en.
Efter cityakuten åkte jag och pappa ut till Älgö och träffade i stort sätt hela familjen. Det var flera veckor sen sist jag var på en badstrand.







Kommentarer
Postat av: sandra

typ samma sak hände mig igår, gick till vårdcentralen, fick vänta 1,5 timme o sen när de äntligen är min tur skicka hon mig bara med ett recept till apoteket även fast jag försökte prata med henne.. uselt

2009-08-13 @ 01:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0