Höstkappa från Acne till en glömsk Elin

Nu är jag hemma igen efter en trelig helg i Göteborg. På vägen hem så stannade vi på en stor outlet utanför Göteborg och shoppade lite. För min del blev det en svart, tulpanformad höstkappa från Acne, för det otroliga priset: 299 kr (!).Inte ens en höstjacka från HM kostar så mycket... Det var ett riktigt kap.


En dålig bild på kappan...

Helgen skulle kunna sammanfattas så här: Rolig helg med fet mat, fint väder, många kisstopp och en glömsk Elin.
Jag fattar fortfarande inte hur jag lyckades med att glömma mobilen hos den familjen vi sov över hos. Tur i oturen är väl att jag glömde den där och inte på en toalett i Göteborg. Men snart är mobilen tillbaka här, där den egentligen skulle vara. Den kommer nämligen postas imorgon, så jag kommer ungefär få tllbaka den på onsdag... Så om ni har försökt eller försöker få tag och jag inte svarar förstår ni varför...

Nu är det läggdags.
God natt mina läsare!


Kommentarer
Postat av: Ester

Åhå vad fint! Förresten, har du koll på några bra och billiga second hand butiker i sthlm? Du verkar ha rätt bra koll på kläder du :)

2009-08-04 @ 15:35:27
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0