Flytta?

YO! CHILLAR IN da school! haha, tänkte ändra mitt språk lite nu iochmed att jag ska flytta till en annan förort JAO. Gissa vilken? ;) Har min brushää Elli och homie Nicole här bredvid mig och vi driiiiiiiiiver med aLLT OCH aLLA! Ella är framför ;)

Det var min ena stil jag funderar att byta till. Blir ju lite tråkigt i längden att vara samma hela tiden. Den andra stilen är lite mer fjortis. Visst skulle det vara mer spännande att läsa om jag var mer fjortis? Det är ju dom som lyckas i bloggvärlden right?

Jag älskar rosa! Köpte ju oxå skor idag till och med. Stövletter. Jag känner just nu att det jag skriver inte riktigt håller ihop men det är för att alla bara stör mig hela tiden...Men det är väl för att jag är så populär. Alla "want a piecie of ME", i know u want. Elin hit och Elin dit. Jag fattar att ni vill vara med mig men PLEASE...give me some space people :)

Annars då; Just nu sitter vi och gör ingenting. Som jag sagt tidigare så suger den här skolan på planering. Började dagen 9 och än så länge har jag hunnit köpa ett par skor. Det är det vi gör i Dg...



(Av: Nicole)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0