Första gången inne i stan

God förmiddag!
Sitter jag på jobbet. Jag jar sorterat upp posten och packat upp en del produkter som kommit, och jag tänkte precis börja ringa runt till olika företag och fråga om lite priser på några produkter som jag testat. Men alla har lunch... så jag passar på att blogga istället.

Idag så körde jag bil till jobbet. Första gången som jag körde inne i stan. Hjärtat gick lite extra fort och jag var tuvngen att påminna mig själv om att andas då och då. Men det gick förvånadsvärt bra. Förutom den där killen som körde moped...  Jag undrar vad han hade innanför pannbenet. Han hade tur att ingenting hände. Jag var tvungen att tvärnita för att inte köra på honom, eftersom han bara helt plötsligt körde in min fil... och jag hade en massa bilar bakom. Tack och lov gick allt bra men det kunde slutat illa.

Nu ska jag försöka ringa igen.
Ses!
Fikade/Lunchade med världens bästa pappa på Divino.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0