Billigt och bra

Jag tror att jag aldrig har haft en outfit som varit så billig som denna... Eller jo, det har jag nog när jag tänker efter. Men den här outfiten måste vara nog vara en av de 5 billigaste... Kläningen fick jag på en pressvisning likaså som armbanden och pilotglasögonen. Skärpet var min lillebrors, gladiatorsandalerna fick jag billigare pga fel, jeansjackan var på 50% rea. Sjalen fick jag låna av min faster på vägen hem från dem. Var nämligen där och åt korv en snabbis. Så det enda jag hade på mig som var "dyrt" var mina legging från HM och min väska som jag köpte förra året i Rom.

Och tyvärr har jag vara en extremt suddig helfigursbild. Men det får duga...

Jeansjacka Wrangler, klänning och leggings H&M; Sjal Camillas, Sandeler Wildflower, väska något italienskt, lillebrors skärp, armband Maloa.



Jag helt slut efter dagens arbete, så nu blir det läggdags för mig. God natt alla läsare!
Imorgon blir det frukost med Hannah, plåtning för Mediaplanet, en modevisning och sen ska jag äntligen träffa Mikael <3..

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0