Tillbaka

God förmiddag kära läsare!
Då var man tillbaka på skolan, tyvärr. Fast det är ju roligt att få träffa klasskompisarna igen. Jag är så otroligt trött. Somna vid ett igår och började 8.15 med matte. Vilka bra vanor jag har. Nä, jag vill hem. Lägga mig i sängen och somna om, sen vakna om 6 veckor när jag fått sommarlov. Min skola fungerar inte riktigt som den ska. Rektorn säger en sak och lärarna en annan. Blir så trött på den här skolan ibland. Något som är positivt är i alla fall att jag tydligen fått MVG i enterprenörskap och företagande.

Jag vill åka utomlands. Någon som vill resa bort med mig?

Kommentarer
Postat av: anna

Anytime snygg-elin! ;)

=D

2009-04-30 @ 22:27:45
Postat av: Elin

Åh ;) När åker vi snygg-Anna?

2009-05-01 @ 16:11:50
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: anna

haha, :) snaart hoppas jag ;)

snygg stajl på din blogg måste jag säga!

2009-05-01 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0