Hemma

Det är helt otroligt, jag är hemma innan kl 19. Kan knappt minnas den dagen jag kom hem så tidigt. Ska bli skönt att få vara hemma lite, så man får lite saker gjort. Måste tvätta alla kläder, bädda rent min säng, städa rummet, lägga upp prylar på tradera, maila folk och träna med hjäp av en såndär träningsdvd. Man känner sig verkligen så sjukt töntig, men oj vad den är bra!

Här har ni lite bilder från min vecka




I bilen med bröderna



Träff med söta Nicole



Pressvisningen på jobbet




Kläderna inför plåtningarna till tordag, fredag och måndag



Kommentarer
Postat av: Nicole

men elin! du som är så bra på photoshop skulle väl ändå kunna göra NÅNTING med bilden på mig haha. Min blick och smilet säger ju; mohaha nu ska jag äta upp dig... :P

2009-04-23 @ 23:00:34
URL: http://bielak.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha, nej det kunde jag ju inte. Du är ju finns som du är ;)

2009-04-24 @ 06:59:45
URL: http://elinfreiman.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0